quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 21:42:44 CEST

W dniu 7 września 2008 21:32 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Czekam zatem na definicję "prawdziwego" serwera.
>
> Czy maszyna z lighttpd i jednym statycznym serwisem to serwer?
>
> Czy maszyna tylko z ssh, po którym jest udostępniany git albo svn to serwer?
>
> Czy czysty router to serwer?
>
> Czy przezroczyste proxy na squidzie bez żadnych innych usług to serwer?
>
> Czy pusty host dla wirtualnych maszyn to serwer?
>
> Czy programowy accesspoint to serwer?
>
> Czy sieciowa kolejka drukowania dla zestawu drukarek w biurze to serwer?
>
> Każdy z nas robi w innej branży i proszę mi tu "prawdziwych" serwerów
> [...]

Uhm, no dobrze, bo widzę że tu z przedszkolakami rozmawiam.
W takim razie nie wiem jak twoja branża definiuje sobie serwer, ale
pewnie toster też byłby u ciebie serwerem bo serwuje tosty - łał.
Wobec tego ja tak bardziej oficjalnie, tak jak każdy producent HW
definiuję serwer.
Z pewnością nigdy takich nie zamawiałeś, w takim razie wkleję ci linka:
http://www1.euro.dell.com/content/products/category.aspx/servers?c=de&cs=RC1077931&l=de&s=pad

Hmm, powiedzmy, że z tej listy wybieram serwer rackowy.