quo vadis jajku?

Grzesiek Pycia gzohop w gmail.com
Nie, 7 Wrz 2008, 23:45:22 CEST

Bartosz Świątek wrote:

> Znaczy wiesz, w jądrze to kope rzeczy jest ;) ja bym po prostu chciał
> wiele rzeczy w ogóle nie włączać - bo po co? ;) Tak jak napisałem
> Grześkowi, jak będziemy tak robić i co chwile coś dodawać to wyjdzie
> na to, że -desktop, -laptop, -server itd. są kopiami kernel.spec w
> którym jest wszystko.

No to moze coś w stylu powolnej ewolucji, powstaje spec: serwer desktop
itp. itd. Na początku to tylko kopie, ale powoli z kolejnymi wersjami z
serwera wyleci taka nvidia czy hiberncja czy jakikolwiek kombinacje z
bootsplahami, ale znowu na desktopie odpuścimy sobie vserwer czy nawet
grsecurity itp. a np. ważna stanie się pierdoła taka jak bootsplash czy
hibernacja (pierdoły oczywście w przypadku serwerów).

Jak poleci coś co jedni chcą mieć a inni nie to zawsze będzie feedback
od zainteresowanych ;) będzie można się zastanowić.

Pewnie powstanie teź coś pomiędzy coś w rodzaju workstation gdzie pasuje
mieć grafe 3d ale grsecurity,albo vserwer też jest potrzebne itp.

--
Gzohop:
Grzesiek Pycia