quo vadis jajku?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 7 Wrz 2008, 23:58:52 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 20:18:36 +0200, Paweł Sikora wrote:

> grsec/pax i latki sieciowe sa uzyteczne nie tylko w serwerze.
> moja maszyna (nazwijmy ja na potrzeby watku 'workstation')
[...]

Może zrób kernel-pluto (i każdy zainteresowany) - w końcu nawet główne
drzewo miało branche mm, ck i tuzin innych mniej lub bardziej
popularnych. Tylko trzeba by uzgodnić nazewnictwo, np. kernel-devil-<nick>.

> sprzet na czasie. natomiast linia klasy -server moze tkwic w starych
> jadrach ze wzgledu na vservery, czy xeny. admini beda szczesliwi,

Admini będą nieszczęśliwi mając exploitowalne bugi.
Jak czyjś serwer hostuje wirtualne, to kluczową kwestią jest ten
przykładowy vserver. Ja nie mam tego nigdzie i pozostałe kluczowe
kwestie mówią, aby nie blokować update'ów przez niepotrzebną (mi)
funkcjonalność.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>