quo vadis jajku?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 00:06:21 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 20:45:16 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Co chcesz testować? Czy działa? Czy się bootuje? No baw mnie dalej. Do

Ja chcę testować, czy poprawnie funkcjonują wszystkie używane przeze
mnie moduły netfiltra oraz rzeczy typu IMQ/IFB czy HTB.

Ponadto zdarzają się powtarzalne błędy - jakiś czas temu napotkałem
memleak na 2.6.25.2 (OOM w ciągu godziny do półtora dnia), serwer działa
na 2.6.24.7 już od 89 dni. Nie mogę na tej maszynie robić testów.

> bootowania wiele nie trzeba. Natomiast sprzętu jaki masz w szafie jako
> serwer w ten sposób i tak nie przetestujesz bo po prostu takiego
> samego sprzętu nie masz na biurku. Ten sam moduł za to używasz? Ojej,
> ale ten sam moduł zachowa się inaczej na różnych płytach głównych itd.

Nie testuje się sprzętu, testuje się nowe błędy i regresje w samym
sofcie.

> A jaki jest sens trzymania tego?

Bo się zbudowało bez łatania, można co najwyżej wydzielić do podpakietu
jeśli więcej miejsca zajmuje.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>