quo vadis jajku?

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 8 Wrz 2008, 08:22:04 CEST

Dnia niedziela 07 wrzesień 2008, Pawel Kwiatkowski napisał:

> wywalić wifi? a po co? żebym nie mógł takiego kernela przetestować na
> swojej workstacji?

+1 dla zatrzymania takich rzeczy w kernelu. Wydaje mi się oczywiste, że zanim
wrzucę kernel na produkcyjne maszyny to instaluję go na lapie i patrzę czy
się po prostu nie wywala, nie sypie błędami, itp, itd.

Zawsze mniejsze ryzyko popsuć maszynę, której używa się samemu niż wsytzymać
pracę kilkuset firm (!).

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski