quo vadis jajku?

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Czw, 11 Wrz 2008, 09:30:00 CEST

On Sun, Sep 07, 2008 at 09:24:17PM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Ale rozgraniczmy _prawdziwy_ serwer, od maszyny, którą z zamkniętymi
> oczami i zaciśniętymi kciukami wyobrażasz sobie jako serwer.
osz fak..
czyli maszynka jaką dawno temu stawiałem dla pewnej firmy X która miała
kilka kart wifi, stała na dachu a monitor to widziała... raz - a za to
miała podpiętych ileś tam sektorów "serwerem" nie była?

(mimo iż jednocześnie miała podpięte ileś mbitów łącza, serwer poczty
dla kilkudziesięciu użytkowników sieci, serwer www... itepe).

Teraz już kart wifi nie ma, bo z kilku mbitów zrobiło się.. ciut więcej
i wifi powędrowały do mikrotików - ale maszynka ciągle jest.

Nie popadajmy proszę w paranoję i sztuczne bezsensowne ograniczenia...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator