quo vadis jajku?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 8 Wrz 2008, 13:25:26 CEST

W dniu 8 września 2008 13:20 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Ostrzegam cię, że osobiste wycieczki możesz wysyłać mi na priv albo
> sobie wsadzić w /dev/odbyt, ale nie pchaj ich na listy merytoryczne.
> Za przeproszeniem poczułeś się guru jakimś czy innym prorokiem, który
> wygłasza prawdy objawione, a z boku wygląda to, jak palant w dresie
> wklejający na naszą klasę fotki na tle ospoilerowanej audicy. Albo
> potrafisz innych przekonać do swoich argumentów, albo możesz sobie
> nazywać cały świat gejami i debilami od kodowania HTML i nic ci to
> absolutnie nie pomoże. Mnie takie docinki absolutnie nie ruszają, bo
> [...]

Te same słowa mogę skierować do ciebie. Ogólnie zauważalne na liście
jest twoje wychwalanie i górowanie się.
I radzę zastanowić się dlaczego tak a nie inaczej ludzie reagują na
twoją osobę, bo kolego (tfu tfu) to ty zacząłeś prywatne obrażanie i
teraz czujesz się urażony, że ktoś w ogóle ci odszczekał - tak, fani
tego nie robią, ale ja nie jestem twoim fanem,