quo vadis jajku?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 8 Wrz 2008, 13:28:19 CEST

On Sun, 7 Sep 2008, Bartosz Świątek wrote:
> Tak, wszyscy umiemy czytać wikipedię. Ale zupełnie nie o to chodzi.
> Chodzi o to, że kernel-server ma być dla rackowych serwerów itd. dlatego
> tam nie ma być wifi itd.
>
> Jak sobie robisz router z wifi na starej maszynie, to sobie weź inny kernel.

...a jak ten sam sprzęt wsadzę w obudowę wolnostojącą to juz mi nie
wolno...?

Czy nie rozumiesz, że takie podejście nie ma żadnego sensu??

Jedyne co widzę sensownego to zrobienie kernel-bigmem, z obsługą dużej
ilości pamięci i pewnymi optymalizacjami pod tym kątem. Ale to nie ma nic
wspólnego z zestawem driverów/modułów, które mogą się w nim znaleźć.