quo vadis jajku?

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Pią, 19 Wrz 2008, 15:03:55 CEST

On nie, 2008-09-07 at 22:05 +0200, Bartosz Świątek wrote:
> Tak, wszyscy umiemy czytać wikipedię. Ale zupełnie nie o to chodzi.
> Chodzi o to, że kernel-server ma być dla rackowych serwerów itd.
> dlatego tam nie ma być wifi itd.

Tak czytam i czytam ten wątek i w końcu postanowiłem dodać swoje 0,03zł.
Chcę używać kernel-server na moim najważniejszym serwerze, czyli
komputerze który ma obudowę za 50zł i ma wifi.

W pracach mam również wypasione maszyny, ale moim głównym serwerem jest
mój domowy serwer, który robi za serwer dźwięku, robi za pvr oraz kupę
innych serwerowych imho rzeczy, w tym skoro już stoi i żre prąd za AP.

> Jak sobie robisz router z wifi na starej maszynie, to sobie weź inny kernel.

Wydaje mi się, że większość jednak pragnie tego wifi w kernel-server
(m.in. ja!), a jak tobie się nie podoba to uwaga cytuje ciebie: "to
sobie weź inny kernel".

PS. EOT bo to nudne już się robi.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com