quo vadis jajku?

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 8 Wrz 2008, 14:27:03 CEST

Mniej wiecej Sun, Sep 07, 2008 at 06:02:07PM +0200, zainteresowany Adam Golebiowski rzekl:

> Ja bym proponował kernel-${feature}.spec, jak widać nie mamy zasobów na
> utrzymywanie kernel.spec z jednoczesnym wsparciem dla vs,xen,grsec i czego
> tam jeszcze.

Dokładnie to brakuje mocy _testowych_.

Przykład: moduł ipt_set na jajku .25. Został zepsuty w styczniu 08, może
nawet we wrześniu 07. Błąd zgłosił ktoś w lipcu, potencjalnie poprawiłem,
ale już info z testów się nie pojawiło. Równo miesiąc później dostłem info,
że przez banalny błąd w ogóle ten moduł nie jest budowany. Dziś mija kolejny
miesiąc i wciąż nie wiadomo mi czy działa.

Takich historii można podać więcej, utrzymywanie łatek to pestka przy
ich testowaniu. Ja jakiś czas temu doszedłem do wniosku, że niewiele
osób poza mną używają tego kernela i raczej będę sobie strugał poza pld
swoją wersję pozbawioną rzeczy mi niepotrzebnych a zajmujących czas.

A co do Xena, to brak sensownych źródeł tegoż uniemożliwia sensowną
opiekę nad nim.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%