quo vadis jajku?

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 7 Wrz 2008, 22:48:37 CEST

On Sun, 7 Sep 2008, Adam Golebiowski wrote:
> Ja bym proponował kernel-${feature}.spec, jak widać nie mamy zasobów na
> utrzymywanie kernel.spec z jednoczesnym wsparciem dla vs,xen,grsec i
> czego tam jeszcze.

Odkąd pamiętam to w PLD pomysł nazywania kerneli w postaci
kernel-${feature} pojawia się jak bumerang. To jest robione, potem to
przestaje być konserwowane i sytuacja wraca do jednego kernela z jakimś
zestawem łatek...

To już było i co, ponownie ma się pojawić?
IMO brak nam zasobów na coś więcej niż kernel + kernel-vanilla (no, tutaj
praktycznie nic nie trzeba robić).