ipp2p w naszym jajku?

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Wto, 9 Wrz 2008, 13:19:25 CEST

Bartosz Świątek pisze:

> Jak bez tego w ogole nie dziala to predzej R: niz S:

ipp2p jest archaiczne i generalnie w ogole nie dziala (nie kompiluje
sie), xtables-addons to taki fork, ktory zostal przeportowany do
iptables (z tego co pisal zbyniu, ale pisze z pamieci wiec moge sie
mylic). Ogolnie to nie poszlo do distro ani nic z tym nie zostalo
zrobione, bo nie bylo zainteresowania ku temu jak do tej pory, ale skoro
jest i dziala(!) to moznaby sie pokusic o rel 1 i STBR.