claws-mail-themes.spec

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Wto, 16 Wrz 2008, 21:56:55 CEST

Odświeżyłem nieco skiny do clawsa.

Wzorowałem się na mplayer-skins.spec, bo tu podobnie
"nie ma czego instalować", a tylko się całość paczkuje.

Nie mam pomysłu jak to bardziej elegancko i PLD-way
zrobić, więc proszę o przejrzenie i uwagi.

Acha, wydaje mi się, że provides można zmienić już
na claws-mail-theme, a obsoletes usunąć, bo
sylpheed-claws nie funkcjonuje juĹĽ od dawna, ale
to tylko moje zdanie.

--
Pozdrawiam,
Paweł 'duddits' Długosz