claws-mail-themes.spec

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Wto, 16 Wrz 2008, 22:31:49 CEST

W dniu 16 września 2008 21:56 użytkownik Pawel Dlugosz napisał:
> Acha, wydaje mi się, że provides można zmienić już
> na claws-mail-theme, a obsoletes usunąć, bo
> sylpheed-claws nie funkcjonuje już od dawna, ale
> to tylko moje zdanie.

Nie. Pary Provides i Obsoletes np:

Provides: sylpheed-claws-theme-Achileus-noname
Obsoletes: sylpheed-claws-theme-Achileus-noname

są potrzebne, gdyż ich zadaniem jest zasygnalizowanie, że nazwa
pakietu została zmieniona i umożliwiają płynną aktualizację.

> -%package -n claws-mail-theme-Achileus-noname
> +%package -n claws-mail-theme-achileus-noname

Moim zdaniem taka zmiana nazwy nie ma sensu, ale jeśli uważasz, że
jest konieczna należy dodać:

Provides: claws-mail-theme-Achileus-noname
Obsoletes: claws-mail-theme-Achileus-noname

aby aktualizacja przebiegła bezproblemowo.

> -Provides:      sylpheed-claws-theme-Achileus-noname
> -Obsoletes:     sylpheed-claws-theme-Achileus-noname
> +Provides:      sylpheed-claws-theme-achileus-noname
> +Obsoletes:     sylpheed-claws-theme-achileus-noname

Takie zmiany są niedopuszczalne. Istniał kiedykolwiek pakiet
sylpheed-claws-theme-achileus-noname? :-)

> +Provides:      sylpheed-claws-theme-A_Ducks_Claw
> +Obsoletes:     sylpheed-claws-theme-A_Ducks_Claw
> +Conflicts:     sylpheed-claws-themes <= 2.3.0-1

Gdy dodajesz nowy podpakiet nie są potrzebne te linijki.

--
Marcin Banasiak