[Th-test] Proszę o przebudowanie kilku pakietów.

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w dc.net.pl
Pią, 19 Wrz 2008, 21:01:12 CEST

Dnia 19.09.2008 14:45, Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> Pakietów nie da się usunąć to momentu reaktywacji buildera th-i486, a tu
> gausus olał nas ciepłym moczem (zero reakcji od ~mca, a chyba nic złego się
> mu nie stało/ma dostęp do sieci).
>
> Teraz czy z gaususem czy bez uda się reaktywować dopiero w październiku
> (chyba, że oryginalny builder wstanie).

Co jest potrzebne żeby uruchomić alternatywny (docelowy) builder
th-i486? (zasoby, sprzęty, łącze). Irytujące jest to, że pada
najczęściej właśnie ta maszyna. Mogę zaoferować coś ale nie wiem jakie
minimalne wymagania musiałaby taka maszyna spełniać.

--
Robert 'dzeus' Graużenis