Re: [Th-test] Proszę o przebudowanie kilku pakietów.

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 19 Wrz 2008, 21:15:40 CEST

2008/9/19 Robert 'dzeus' Graużenis <dzeus w dc.net.pl>:

> Co jest potrzebne żeby uruchomić alternatywny (docelowy) builder
> th-i486? (zasoby, sprzęty, łącze). Irytujące jest to, że pada
> najczęściej właśnie ta maszyna. Mogę zaoferować coś ale nie wiem jakie
> minimalne wymagania musiałaby taka maszyna spełniać.

A może by tak dać 486 status analogiczny do sparc? Jak się zbuduje, to
fajnie, jak nie, to poczeka na chętnego?

Raczej niewiele osób czeka z 486 na GNOME 2.24 czy KDE 4. Ten pierwszy
wychodzi w poniedziałek i będziemy musieli z nim czekać na powrót
th-486, gdzie nikt go nigdy nie zainstaluje ;)

--
Patryk Zawadzki