conky.spec

Krzysztof 'Riggy' Rygielski riggyk w gmail.com
Pon, 22 Wrz 2008, 13:30:58 CEST

Monday 22 September 2008 13:10:27 Przemyslaw Iskra napisał(a):

> Jeśli te bcondy nic nie zmieniają w BR: to to wszystko raczej powinno
> być włączone by default. A jak jakieś zmiany w BR jednak mogłyby to
> powinieneś to uwzględnić.

Sorki ale nie do końca zrozumiałem o co Ci chodzi...

Domyślnie to jest tak, że rzeczy, którym dałem opcję 'enable' są wyłączone
a 'disable' są domyślnie włączone. Ale do configure można przekazać opcje aby
odpowiednie opcje włączyć/wyłączyć. Configure wypluwa m.in. coś takiego:

 * X11:
  X11 support:      yes
  XDamage support:  yes
  XDBE support:     yes
  Xft support:      yes

Te rzeczy pominałem, niech defaultowo będzie sobie włączone ;-)

 * Music detection:
  Audacious:        no
  BMPx:             no
  MPD:              yes
  XMMS2:            no

 * General:
  math:             yes
  hddtemp:          yes
  portmon:          yes
  RSS:              no
  wireless:         no
  SMAPI:            no
  nvidia:           no
  eve-online:       no

Tutaj np wireless, nvidia itp są domyślnie wyłączone w conky. Chciałem dodać
te warunki aby można było te domyślne ustawienia zmieniać. Nie wiem czy
zostałem dobrze zrozumiany... bcondy które dodałem nie są redundantne w
stosunku do tego co jest defaultowo.

Pozdrawiam,
Krzysztof Rygielski