conky.spec

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 22 Wrz 2008, 19:35:01 CEST

On Mon, Sep 22, 2008 at 01:30:58PM +0200, Krzysztof 'Riggy' Rygielski wrote:

> Sorki ale nie do końca zrozumiałem o co Ci chodzi...

Chodzi mi o to... mam na myśli znaczy, że np do zbudowania conky z
--enable-wlan jest potrzebna paczka libiw-devel, więc powinno się
znaleźć też odpowiednie BuildRequires: libiw-devel, podobnie dla innych.

Poza tym te opcje które po zainstalowaniu nie będą wymagać zbyt dużej
ilości zbędnych paczek powinny być "normalnie włączone", aby uzyskać
maksymalną funkcjonalność.

I jeszcze jedno, opcja with_nvidia powinna być wyłączana na siłę dla
architektur których sterowniki nvidii nie wspierają.

Chyba tyle

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org