conky.spec

Krzysztof 'Riggy' Rygielski riggyk w gmail.com
Pon, 22 Wrz 2008, 23:36:47 CEST

Monday 22 September 2008 19:35:01 Przemyslaw Iskra napisał(a):
> Chodzi mi o to... mam na myśli znaczy, że np do zbudowania conky z
> --enable-wlan jest potrzebna paczka libiw-devel, więc powinno się
> znaleźć też odpowiednie BuildRequires: libiw-devel, podobnie dla innych.

Rozumiem. Mój błąd. Faktycznie musiałem doinstalować libiw-devel aby zbudowało
się z --enable-wlan. Nie przyszło mi do głowy aby to dopisać i sprawdzić
reszty co do czego jest potrzebne. Pierwszy raz robię jakąś poprawkę do speca
i ją wysyłam z prośbą o umieszczenie na cvs. Nie bijcie :P W chwili wolnego
czasu spróbuję to dopracować, przyjrzeć się temu dokładniej i poprawić
jeszcze speca. Chyba, że ktoś mnie uprzedzi... ;-)

> Poza tym te opcje które po zainstalowaniu nie będą wymagać zbyt dużej
> ilości zbędnych paczek powinny być "normalnie włączone", aby uzyskać
> maksymalną funkcjonalność.

Sporo opcji jest "normalnie wyłączonych". W tym --enable-wlan. O to się
rozchodziło, że chciałem wzbogacić speca o opcje umożliwiające włączenie lub
wyłączenie tego co się chce jak podobnie jest w innych paczkach. Np.
ImageMagick przebudowuję zawsze ze speca z wyłączoną jedną opcją (exr
bodajże... Zając wie lepiej bo on mnie na to naprowadził) bo z włączoną nie
uda mi się np. zainstalować rmagicka dla ruby.

> I jeszcze jedno, opcja with_nvidia powinna być wyłączana na siłę dla
> architektur których sterowniki nvidii nie wspierają.

nvidia jest defaultowo wyłączona, więc propozycja wyłączania na siłę chyba
jest zbyteczna... Kto będzie chciał to sobie włączy, po to chciałem dodać ten
bcond do speca -.-'

Pozdrawiam,
Krzysztof Rygielski