SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 23 Wrz 2008, 20:26:39 CEST

On Mon, Sep 22, 2008 at 11:29:06PM +0200, Pawel Dlugosz wrote:
> Witam.

> Moim zdaniem eggdrop.spec został
> nieco przekombinowany, dodatkowo wydaje mi się,
> że te liczne Source jeśli już są to powinny raczej trafić do cvs,
> bo zdarzyło mi się, że nie mogłem zbudować paczki ze
> względu na niedostępność strony http://pld.mysza.eu.org/.

?
Przecież są na distfiles.

Odnośnie dodatkowych modułów - z tego co widzę większość (lub nawet
wszystkie) są budowane jako osobne .so, więc jeśli któreś sprawiają
jakieś problemy, to można je wydzielić do osobnych pakietów.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/