SPECS: eggdrop-vanilla.spec (NEW) -initial

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
Wto, 23 Wrz 2008, 20:50:59 CEST

Jakub Bogusz pisze:
> ?
> Przecież są na distfiles.

No właśnie, ja tu pewnie czegoś nie rozumiem, ale
po co w takim razie ktoś zostawił zewnętrzną ścieżkę ?

> Odnośnie dodatkowych modułów - z tego co widzę większość (lub nawet
> wszystkie) są budowane jako osobne .so, więc jeśli któreś sprawiają
> jakieś problemy, to można je wydzielić do osobnych pakietów.

Tak, chwilowo tylko rijndael się nie kompiluje, ale nie miałem
czasu by się temu bliżej przyjrzeć (na razie jest wyłączony).

Poza tym chyba wszystko jest OK. Używam i działa.

--
Pozdrawiam,
Paweł 'duddits' Długosz