mythtv svn w specu i inne

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 25 Wrz 2008, 12:50:59 CEST

W dniu 25 września 2008 12:22 użytkownik Wieslaw Kierbedz
<w.kier w farba.eu.org> napisał:
> Zabrałem się za aktualizację mythtv (używam dvb).
> Wersja 0.21 pobudowała się ładnie (wykluczyłem 2 łaty, trochę poprawiłem
> ścieżki).
> Pytanie 1.
> Czy nie przerzucić zawartości libmyth z /usr/lib do /usr/lib/mythtv.
> Plus /etc/ld.conf.d/mythtv oczywiście.

Nie. Po co?

> Drugie.
> Mythtvplugins  - mytharchive nie buduje się z obecnym ffmpeg z th-ready.
> Zanim rozgrzebię źródła 0.21 wolałbym spróbować podbić wersję do którejś
> z svn mythtv.
> Sądzę, że taki przeskok może być wskazany ze względu na kompatybilność z
> nowszymi bibliotekami obecnymi w th.

Jesli to konieczne to czemu nie. Na poczatek jednakna DEVEL, chyba ze
zamiany w wersji svnowej sa na tyle powazne i uzupelniajace braki
wersji stabilnej ze bez niej nie da sie ogladac niczego via dvb-*,
wtedy mozna rozwazac ta wersje jako ta defaultowa w PLD.

> Tu trywialne pytanie 2.
> Jak svn zamiast URL wrzucić do speca?
> Nie chce mi się teraz ryć.

Wcale. URL jako svnie nie zadziala wcale. Musisz checkoutnac rewizje,
usunac meta dane z niej (katalogi .svn itd.) spakowac jako
tar.gz/tar.bz2 i wrzucic na distfiles via dropin.
Wtedy Source0 podajesz jako %{name}-%{version}.tar.costam bez
podawania pelnego URL.

> P.S. RW do repo nie chcę.
> Kiedy zrobię, podeślę wam na listę.

To nie marudz :P