mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 25 Wrz 2008, 13:32:59 CEST

Bartosz Świątek nagli:

> Nie. Po co?

Żeby było ładniej.

> Jesli to konieczne to czemu nie. Na poczatek jednakna DEVEL, chyba ze
> zamiany w wersji svnowej sa na tyle powazne i uzupelniajace braki
> wersji stabilnej ze bez niej nie da sie ogladac niczego via dvb-*,
> wtedy mozna rozwazac ta wersje jako ta defaultowa w PLD.

To jest jakaś defaultowa?
W Th?
Było stare 0.20.cośtam w repo.
ffmpeg jest sierpniowy.
Najnowsze stabilne mythtv 0.21 z lutego.
Jak ma się nie rozjechać?
Grzebać teraz w kodzie i dociągać go do nowej biblioteki (pewnie nie tej
jednej), zamiast sprawdzić, czy ktoś inny tego nie zrobił?
Czy jest jakaś defaultowa wersja, czegokolwiek w repo cvs?
Via dvb-t nic w Warszawie nie obejrzę bez komercyjnego windzianego
kodeka do h264.
Jego obsługę w linuksie napisano na GPL.
Tę obsługę (dshowserver) dorzucam teraz do myth.
Przy okazji uaktualniam myth do najnowszej, jaka się da wersji.
Nie lepiej przesunąć od razu na któryś svn, zamiast się biedzić z pośrednią.

> %{name}-%{version}.tar.costam bez
> podawania pelnego URL.

Szkoda.

Uprzedzam pytanie, które kiedyś tu padało co jakiś czas.
Buźka.
--
WK