[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 30 Wrz 2008, 15:25:08 CEST

On Tue, Sep 30, 2008 at 12:59:12 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze wydzielenie kde4-dirs z cala struktura katalogow ?

A ja po raz kolejny powtórzę - zależności od katalogów wprowadzają tylko
nieuzasadnione (bo realny właściciel katalogu jest zwykle jedyną
aplikacją, która z niego korzysta, jeśli nie ma właściciela to zawartość
jest i tak nieistotna) wymagania na instalowanie pakietów i wydzielanie
pustych (nie spełniających żadnej funkcji) podpakietów.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>