[kde4] za dużoczłonków...

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 30 Wrz 2008, 18:48:10 CEST

Paweł Sikora wrote:
> [...]
>
> reszta jest dobra, bo jest modularna, kde to monolit i w jego
> przypadku podejscie z fc10 mi sie podoba. liste paczke mozna sobie
> obejrzec na mirrorze:
> http://ftp.ndlug.nd.edu/pub/fedora/linux/development/x86_64/os/Packages/*4.1.1*

Używam KDE4 od kilkunastu tygodni i faktycznie zabawy z paczkami są
czasem khm
"jakby" denerwujące - jak dla mnie jest to klasyczny przerost formy nas
treścią...

Zresztą w KDE3 wcale lepiej nie było...

ps. Tak czy inaczej dzięki za KDE4 w PLD!
Choć sam nie wiem czy używając tegoż, nie powinienem posądzać samego
siebie o...
jakieś skłonności masochistyczne ;-) :-D

--
Andrzej Zawadzki