VirtualBox-bin 2.2.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Nie, 12 Kwi 2009, 16:08:45 CEST

Dnia niedziela, 12 kwietnia 2009, R. Wroblewski napisał:
> VirtualBox-bin.spec up do 2.2.0
>
> Zmiany w stosunku do speca z cvs:
> - zmiana wersji
> - zmiana przy budowaniu modułów kernela
> Teraz kompiluje się OK na AC (2.6.22.19-8) jak i TH (2.6.28.9-1).
> Poprzednia wersja zaliczała wywrotkę na AC przy budowaniu vboxnetflt.

Spróbowałem - kompiluje się. Ale nie mogłem odpalić maszyny wirtualnej - mam
instalację w wersji OSE i przy próbie użycia maszyny wirtualnej dostawałem
komunikat o niemożności "podłączenia" (nie wiem do czego).

Ja poprawiłem wersję OSE, jeśli nie będę miał z nią problemów, to wieczorem
uaktualnię w CVS.