VirtualBox-bin 2.2.0

R. Wroblewski robwro w gmail.com
Nie, 12 Kwi 2009, 16:32:13 CEST

W dniu 12 kwietnia 2009 16:08 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Spróbowałem - kompiluje się. Ale nie mogłem odpalić maszyny wirtualnej

Według załączonego speca maszyna wirtualna startuje i pracuje
normalnie - z tym, że live testowałem na AC. To znaczy skompilowałem
na AC, zainstalowałem i na niej uruchomiłem VM PLD AC i WM Windows
2003 (stworzone jakiś czas temu na AC). Po Twoim poście próbowałem
rozpocząć instalkę TH na VM w AC i też zastartowało.

Na TH według tego speca tylko skompilowałem (aby zobaczyć czy daje
się)... Nie uruchamiałem VM na TH. Nie mam w chwili obecnej maszyny
fizycznej aby przetestować działanie tego na TH.