VirtualBox-bin 2.2.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 13 Kwi 2009, 12:04:15 CEST

Dnia poniedziałek, 13 kwietnia 2009, Charles napisał:

> A dokładnie: NS_ERROR_FACTORY_NOT_REGISTERED (0x80040154)
>
> Zrobione w VirtualBox-bin.spec
> Ostatnio nie używam OSE, więc sprawdź czy rozwiązanie z *-bin u Ciebie
> bangla, a następnie... - już sam wiesz co.

Sprawdziłem - nie działa dźwięk. Przy starcie dostaję zresztą komunikat:

Dalsza praca maszyny wirtualnej może doprowadzić do błędu opisanego poniżej.
Można zignorować tę wiadomość, ale sugerowane jest przeprowadzenie
odpowiednich działań, aby upewnić się, że błąd nie zajdzie.
No audio devices could be opened. Selecting the NULL audio backend with the
consequence that no sound is audible.

ID błędu: HostAudioNotResponding
Sytuacja: Ostrzeżenie

W wersji OSE problemu nie ma.