VirtualBox-bin 2.2.0

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 14 Kwi 2009, 13:56:50 CEST

Dnia poniedziałek 13 kwiecień 2009, Łukasz Maśko napisał:
> Sprawdziłem - nie działa dźwięk. Przy starcie dostaję zresztą komunikat:
>
> ----------
> Dalsza praca maszyny wirtualnej może doprowadzić do błędu opisanego
> poniżej. Można zignorować tę wiadomość, ale sugerowane jest
> przeprowadzenie odpowiednich działań, aby upewnić się, że błąd nie
> zajdzie.
> No audio devices could be opened. Selecting the NULL audio backend with
> the consequence that no sound is audible.
>
> ID błędu: HostAudioNotResponding
> Sytuacja: Ostrzeżenie

Nie potwierdzam. Żadnych tego typu problemów.

Poprawki w -bin załatwiają m.in. to, że nowy VirtualBox "poptrafi" wykonać
na starcie poprawną konwersję parametrów maszyny wirtualnej utworzonej w
wersji 2.1.4 (i wcześniejszych) do wersji 2.2.0.
Nowo utworzone maszyny w 2.2.0 działały oczywiście od kopa.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski