Umieszczanie plików w distfiles - co robię nie tak?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 13 Kwi 2009, 15:07:05 CEST

Dnia poniedziałek, 13 kwietnia 2009, Piotr Budny napisał:

> Chyba najprościej wystawić gdzieś plik po HTTP (team, carme).
> Przynajmniej hasło do CVS nie idzie w eter.

Wystawić mogę, ale nie na zawsze. A według
http://developer-doc.pld-linux.org/distfiles/distfiles.htm metoda z
tymczasowym URL jest już nieaktualna. Zresztą, distfiles od czegoś jest.

> U mnie kiedyś działało ;)

U mnie też. Ale teraz nie działa. A pliki źródłowe dla VirtualBox-a trzeba
wrzucić do distfiles.