Umieszczanie plików w distfiles - co robię nie tak?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 13 Kwi 2009, 17:11:16 CEST

On Mon, 13 Apr 2009, Łukasz Maśko wrote:

> Wystawić mogę, ale nie na zawsze. A według
> http://developer-doc.pld-linux.org/distfiles/distfiles.htm metoda z
> tymczasowym URL jest już nieaktualna. Zresztą, distfiles od czegoś jest.

> U mnie też. Ale teraz nie działa. A pliki źródłowe dla VirtualBox-a trzeba
> wrzucić do distfiles.

Metoda z tymczasowym URLem służy właśnie do wrzucania plików do
distfiles.

1. Wystawiasz na carme, czy gdziebądź.
2. Wpisujesz url do speca i md5
3. commitujesz
4. distfiles ssie
5. usuwasz plik z gdziebądź
6. usuwasz url ze speca (zostawiasz samą nazwę pliku i md5)

I efekt masz identyczny jak z dropin.

--
Paweł