OpenSWAN.spec

Piotr 'peem' Gbyliczek piotr.gbyliczek w wp.pl
Śro, 15 Kwi 2009, 16:19:01 CEST

Dnia wtorek 14 kwiecień 2009 o 20:06:58 napisałeś:
[ciach (patrz niżej)]

> To sprawdź.

Sprawdzę. Jak czas i obowiązki pozwolą.

> Nie widzę diffa, to nie chce mi się sprawdzać.

Ok, nie dałem diffa, ale nie musisz być szczeniacko bezczelny. Wiem, że w PLD
jest filozofia "zrób sobie sam jak potrzebujesz", i ja właśnie tak zrobiłem.
Twoja odpowiedź jednak jest posunięciem tej filozofii w stronę "zrób sobie sam
jak potrzebujesz, a my i tak mamy to w dupie". Nie mam wiedzy na temat
zarządzania dystrybucją, nie mam doświadczenia z CVSem poza sporadyczne
budowanie jakichś braków w pakietach. Nigdzie nie napisałem, że mi się nie
chce wniknąć czy sprawdzić, ale mam inne rzeczy na głowie, i nie jestem w
stanie poświęcić godziny na poznawanie czegoś, czego potem nie użyję, bo nie
mam jakoś wizji mnie z prawem rw. Poprosiłem ładnie kogoś z odpowiednimi
umiejętnościami o zerknięcie na to. Jeśli nie podoba Ci się to, jak to
zrobiłem, oraz jakie dałem pliki, zawsze można było to powiedzieć. Grzecznie,
tak jak i ja.

--
Piotr Gbyliczek