OpenSWAN.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 15 Kwi 2009, 16:35:09 CEST

W dniu 15 kwietnia 2009 16:19 użytkownik Piotr 'peem' Gbyliczek
<piotr.gbyliczek w wp.pl> napisał:
> Dnia wtorek 14 kwiecień 2009 o 20:06:58 napisałeś:
> [ciach (patrz niżej)]

> Sprawdzę. Jak czas i obowiązki pozwolą.

> Ok, nie dałem diffa, ale nie musisz być szczeniacko bezczelny. Wiem, że w PLD
> jest filozofia "zrób sobie sam jak potrzebujesz", i ja właśnie tak zrobiłem.
> Twoja odpowiedź jednak jest posunięciem tej filozofii w stronę "zrób sobie sam
> jak potrzebujesz, a my i tak mamy to w dupie". Nie mam wiedzy na temat
> zarządzania dystrybucją, nie mam doświadczenia z CVSem poza sporadyczne
> budowanie jakichś braków w pakietach. Nigdzie nie napisałem, że mi się nie
> [...]

Zapisanie sobie zmian w plik.spec.new i puszczenie diff -Nu plik.spec
plik.spec.new nie jest wielką filozofią.
My tych diffów nie chcemy bo mamy taki kaprys, ale to właśnie diff
pozwala nam zaoszczędzić czas i widzieć zmiany od razu. Nie ma w tym
nic szczeniackiego, że po prostu nikomu się pełnych speców nie chce
sprawdzać (chyba, że jest nowy, wtedy to jasna sprawa).

Z Twojego maila wynika niestety, że szanujesz swój czas, ale nie nasz.
Podsyłasz nieskończony i nie sprawdzony do końca produkt. My tego
sprawdzać nie będziemy (przynajmniej nie ja) póki nie podasz
konkretnie, dlaczego patche są niepotrzebne.

Na RW trzeba ciut więcej niż podbicie wersji w specu.

Grzecznie Ci mówię.

Pozdrawiam,