OpenSWAN.spec

Piotr 'peem' Gbyliczek piotr.gbyliczek w wp.pl
Czw, 16 Kwi 2009, 00:20:02 CEST

Dnia środa 15 kwiecień 2009 o 15:35:09 napisałeś:
> Zapisanie sobie zmian w plik.spec.new i puszczenie diff -Nu plik.spec
> plik.spec.new nie jest wielkÄ… filozofiÄ….
> My tych diffów nie chcemy bo mamy taki kaprys, ale to właśnie diff
> pozwala nam zaoszczędzić czas i widzieć zmiany od razu. Nie ma w tym
> nic szczeniackiego, że po prostu nikomu się pełnych speców nie chce
> sprawdzać (chyba, że jest nowy, wtedy to jasna sprawa).

Nie wydaje się żebyś rozumiał dlaczego użyłem "szczeniacki", ale niech będzie.
Nie mam nastroju na trollowanie. Ślę diffy. Sam chyba przyznasz, że można było
powiedzieć tylko "poślij diffy, bo całe pliki to psu na buty".

> Z Twojego maila wynika niestety, że szanujesz swój czas, ale nie nasz.
> Podsyłasz nieskończony i nie sprawdzony do końca produkt. My tego
> sprawdzać nie będziemy (przynajmniej nie ja) póki nie podasz
> konkretnie, dlaczego patche sÄ… niepotrzebne.

Generalnie całe open source można by określić jako niedokończony,
niesprawdzony produkt, ale to już kwestia podejścia. Natomiast za szczeniactwo
uważam używanie "My", kiedy myslisz "Ja". A właściwie powinienem użyć
określenia "kloczkizm" żeby być zrozumiałym. Może ktoś jednak z tych diffów
skorzysta, jak nie to trudno, szkoda.

> Na RW trzeba ciut więcej niż podbicie wersji w specu.
> Grzecznie Ci mówię.

A ja nawet nie mam zamiaru o RW występować, z przyczyn które podałem
poprzednio. Po prostu zrobiłem tyle, ile miałem czas i umiałem zrobić. Reszta
należy do opiekuna speca, albo RM. Ja mam to co mi było potrzebne.

--
Piotr Gbyliczek

Name: openswan.spec.diff
Type: text/x-patch
Size: 1456 bytes
Desc: nie znany

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl