OpenSWAN.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 16 Kwi 2009, 02:21:37 CEST

On Wed, Apr 15, 2009 at 23:20:02 +0100, Piotr 'peem' Gbyliczek wrote:

> określenia "kloczkizm" żeby być zrozumiałym. Może ktoś jednak z tych diffów
> skorzysta, jak nie to trudno, szkoda.

%{name}-bash.patch
	trzeba dopasować i zostawić (wątpię, żeby oni naprawili skrypty)
%{name}-enable_des.patch
	tu z kolei nie wiem, dlaczego zostało to w ogóle zmienione,
	niech się autor wytłumaczy - mguevara?

# should we include all manner of known to be broken/weak?
# use this only if you are building some kind of a testing
# device. Normal use does not need any of this.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>