VirtualBox-bin 2.2.0

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 17 Kwi 2009, 11:47:08 CEST

Dnia piątek, 17 kwietnia 2009, Lukasz Michalski napisał:

> W 2.2.0_OSE Guest PLD zawiesza mi się przy operacjach sieciowych (tryb
> Bridged). Testowałem gdy host jest Windows XP oraz PLD Th (VBox_OSE
> budowane z pliku spec).
>
> Drugi problem to:
> https://bugs.launchpad.net/bugs/362179

Mi po pierwszej instalacji działało bezproblemowo z win2K. Ale przedwczoraj
przestało mi działać GUI - nawet okno podstawowe (nie emulowanej maszyny)
się nie odpala tylko wisi na jakimś futex-ie. Prawie nic nie zmieniałem w
systemie - tylko ostatnie update'y z TH-test, z tym, że nic z nich nie
powinno wpływać na VBox-a. Dziwne. Na razie cofnąłem do 2.1.4.