VirtualBox-bin 2.2.0

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Pią, 17 Kwi 2009, 15:35:43 CEST

> VirtualBox-bin.spec up do 2.2.0
>
> Zmiany w stosunku do speca z cvs:
> - zmiana wersji
> - zmiana przy budowaniu modułów kernela
> Teraz kompiluje się OK na AC (2.6.22.19-8) jak i TH (2.6.28.9-1).
> Poprzednia wersja zaliczała wywrotkę na AC przy budowaniu vboxnetflt.

Podczepie sie pod watek. Kiedys rozmawialem z goscmi od VirtualBoxa o
przygotowywanie oficjalnych paczek pod PLD z wersja PUEL. W skrocie:
-ENOWAY bez bycia pracownikiem Suna. Spytalem o przepaczkowywanie, czyli
to co robi nasz spec i mozna, o ile archiwum bedzie pobierane z
oficjalnego miejsca, nigdzie przez nas nie przechowywane (DF odpada), a
user zaakceptuje licencje. Krotko mowiac spec powinien byc w stylu
acroread czyli z --with license_agreement. Jakos mi zawsze brakuje czasu
zeby go przerobic, wiec jak ktos juz tam grzebie to moze przy okazji.
Dodatkowo trzeba by z DF usunac archiwa.

M.