openoffice.org-3.0.1 z test

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 17 Kwi 2009, 12:19:09 CEST

Chciałem się tylko dowiedzieć, czy jest planowane w naszym PLD'owym buildzie
wsparcie dla kde 3.5.x, czy będzie już tylko dla 4.x? (wiem, że na razie
nie ma ani tego, ani tego bo się jeszcze nie buduje). Chciałem tylko
wiedzieć, w jakim kierunku idą prace. Ja ciągle używam starszego KDE i
wolałbym mieć możliwość przy nim pozostać, póki co, chociaż coraz więcej
rzeczy skłania do przejścia.