openoffice.org-3.0.1 z test

Marcin Banasiak megabajt w pld-linux.org
Pią, 17 Kwi 2009, 13:14:47 CEST

W dniu 17 kwietnia 2009 12:19 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Chciałem się tylko dowiedzieć, czy jest planowane w naszym PLD'owym buildzie
> wsparcie dla kde 3.5.x, czy będzie już tylko dla 4.x? (wiem, że na razie
> nie ma ani tego, ani tego bo się jeszcze nie buduje).

Nie wiem czy to podpada pod wsparcie dla KDE 3.5.x, ale będzie
budowane z kde4-kde3support. Próbowałem z KDE4, ale nie dało się tego
nawet uruchomić.

PS. Zawsze możesz użyć -libs-gtk pod KDE 3.5.x :-)

--
Marcin Banasiak