wxHexEditor.spec

Krzysztof Goliński krzysztof.golinski w gmail.com
Nie, 30 Sie 2009, 15:02:47 CEST

Dziękuje za wrzucenie speca i za uwagi.

> tak swoja droga co takiego jest w tym hexedytorze czego nie maja inne?

A chciałbyś mieć jedną słuszną przeglądarkę internetową, albo edytor
tekstowy? Jest jakiś wybór, można przetestować i korzystać z tego co
się nam podoba.

Parę moich pytań/uwag:

Spec wylądował w ,,starym'' CVS i przy próbie budowania wyrzuca brak łatek:

[dirdival w pld SPECS]$ ./builder wxHexEditor.spec
# $Revision: 1.3 $, $Date: 2009/08/30 12:23:03 $
Available branches:
wxHexEditor-v0.07_alpha-src.tar.bz2 having proper md5sum already exists
cvs server: nothing known about wxHexEditor-makefile.patch
cvs server: nothing known about wxHexEditor-build.patch
błąd: Pobieranie /%{_Rpatchdir}/wxHexEditor-build.patch nie powiodło
się: Nieznany lub nieoczekiwany błąd
błąd: Pobieranie /%{_Rpatchdir}/wxHexEditor-makefile.patch nie
powiodło się: Nieznany lub nieoczekiwany błąd
Error: package build failed. (no more info)

Spec nie ląduje w ,,nowym'' CVS - packages. Tak jest normalnie, czy to
wymogi jakiejś polityki?

[dirdival w pld packages]$ builder wxHexEditor
builder: SMP make flags are set to -j4
cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
cvs [update aborted]: no repository
Error: spec file not stored in CVS repo.
[dirdival w pld packages]$

Mogę gdzieś poczytać o tym Release, jak to jest w PLD? Paczkowania
uczę się stąd: http://repo.dobremiasto.net/articles/kurs_budowania_pakietow_rpm,
ale autor nie rozwodzi się zbytnio o nim.

Czy ktoś może wskazać mi listę grup, do których mogą należeć spece?

Pozdrawiam,
Krzysztof Goliński