Re: wxHexEditor.spec

Bart. uzi18 w o2.pl
Nie, 30 Sie 2009, 16:50:03 CEST

Dnia 30 sierpnia 2009 15:02 Krzysztof Goliński <krzysztof.golinski w gmail.com> napisał(a):

> Dziękuje za wrzucenie speca i za uwagi.

> A chciałbyś mieć jedną słuszną przeglądarkę internetową, albo edytor
> tekstowy? Jest jakiś wybór, można przetestować i korzystać z tego co
> się nam podoba.

Generalnie to chodzilo mi raczej o to co moglo by mnie w nim zainteresowac ale coz.
Widac jest to tylko nastepny edytor :)

> [...]
>
> [dirdival w pld SPECS]$ ./builder wxHexEditor.spec
> # $Revision: 1.3 $, $Date: 2009/08/30 12:23:03 $
> Available branches:
> wxHexEditor-v0.07_alpha-src.tar.bz2 having proper md5sum already exists
> cvs server: nothing known about wxHexEditor-makefile.patch
> cvs server: nothing known about wxHexEditor-build.patch
> błąd: Pobieranie /%{_Rpatchdir}/wxHexEditor-build.patch nie powiodło
> się: Nieznany lub nieoczekiwany błąd
> błąd: Pobieranie /%{_Rpatchdir}/wxHexEditor-makefile.patch nie
> powiodło się: Nieznany lub nieoczekiwany błąd
> Error: package build failed. (no more info)

aktualnie nic juz nie zbudujesz z katalogu SPECS - zostal on tylko dla wygody

> Spec nie ląduje w ,,nowym'' CVS - packages. Tak jest normalnie, czy to
> wymogi jakiejś polityki?

laduje - patrz nizej

> [dirdival w pld packages]$ builder wxHexEditor
> builder: SMP make flags are set to -j4
> cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
> cvs [update aborted]: no repository
> Error: spec file not stored in CVS repo.
> [dirdival w pld packages]$

zaktualizuj rpm-build-tools (u mnie 4.4.35)
w katalogu $HOME/rpm uruchom builder --init-rpm-dir

> Mogę gdzieś poczytać o tym Release, jak to jest w PLD? Paczkowania
> uczę się stąd: http://repo.dobremiasto.net/articles/kurs_budowania_pakietow_rpm,
> ale autor nie rozwodzi się zbytnio o nim.
Byl fajny opis ale host padl wiec tu Ci nie pomoge, ewentualnie szukaj Maximum RPM ale to po ang.

> Czy ktoś może wskazać mi listę grup, do których mogą należeć spece?

Grupe juz poprawilem, a powyzsza operacja pobierze Ci do katalogu packages plik rpm.groups
tam znajdziesz ich nazwy.

Pozdrawiam