[SPEC] perl-Email-Outlook-Message.spec

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 1 Gru 2009, 23:13:06 CET

On Tue, Dec 01, 2009 at 08:00:48PM +0100, Andrzej Mateja wrote:
> Cześć
>
> Brawo - Twój pierwszy spec! Gratulacje.
>
> I w sumie to na tyle byłoby pozytywnych komentarzy z mojej strony.
> Rozumiem, że potrzebujesz takiej paczki i funkcjonalności. Jednak
> spartoliłeś sprawę. Zamiast brać innego speca i przerabiać go według
> "intuicji" trzeba było trochę poczytać najpierw.

Zawsze sądziłem że używanie istniejących .specy jako podstawy to dobry
pomysł. Bo jak .spec jest w repo i ktoś go puścił do main to spełnia on
jakieś minimalne wymagania.

> 1. skąd się tam wzięła taka linijka?
> $Log: perl-Getopt-Long-Descriptive.spec,v $

Przecież sam sobie odpowiedziałeś. Ze .speca, którego skopiowałem. Co
więcej, zostawiłem ją celowo. Bo podczas commitu zostanie zastąpiona
właściwą.

> 2. skąd się wziął mój nick w commit logu? (jak kopiujesz, to kopiuj z głową)

Faktycznie mój błąd, ale nie dramatyzujmy.

> 3. zbudowałeś to w ogóle? (nie zbudowałeś bo to się nie zbuduje za Chiny
> Ludowe i pół Ameryki)

Nie wiem jak ci to delikatnie powiedzieć... jesteś mi dłużny Chiny i pół
Ameryki.

> Otwarcie przyznaję, że z pisania speców jestem lamer i pewnie teraz
> "przygania kocioł garnkowi", ale to nie jest gra w pchełki, nie wrzuca
> się ot tak mniej więcej co leci i jak leci. Nie za działa to tylko
> dlatego, że chcesz żeby zadziałało.

Chyba się starzeję, bo nie chce mi się wyzłośliwiać. Więc tylko
uprzejmie proszę abyś przemyślał raz jeszcze to co powyżej napiałeś.

Zdawałem sobie sprawę że to co przygotowałem nie jest idealne, dlatego
poprosiłem o weryfikację. Jedyny błąd jaki słusznie wskazałeś to
pozostawienie starego logu. I z tego powodu tyle złośliwości?

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--