[SPEC] perl-Email-Outlook-Message.spec

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 1 Gru 2009, 23:17:10 CET

On Tue, 1 Dec 2009, Andrzej Mateja wrote:

> Cześć
>
> Brawo - Twój pierwszy spec! Gratulacje.

ROTFL :D

... <wturlałem się na fotel ponownie>....

UFff... aleś mnie ubawił :D

Hint: poszukaj w archiwum listy... choć nie wiem czy nasze archiwum tak
daleko sięga :D

> I w sumie to na tyle byłoby pozytywnych komentarzy z mojej strony.
> Rozumiem, że potrzebujesz takiej paczki i funkcjonalności. Jednak
> spartoliłeś sprawę. Zamiast brać innego speca i przerabiać go według
> "intuicji" trzeba było trochę poczytać najpierw.
> 1. skąd się tam wzięła taka linijka?
> $Log: perl-Getopt-Long-Descriptive.spec,v $

Moższ to śmiało olać - cvs poprawi sam na co trzeba.

> 2. skąd się wziął mój nick w commit logu? (jak kopiujesz, to kopiuj z głową)

:)

[...]
> A że jednak aż tak wredny nie jestem, skleiłem coś co powinno Ci się
> przydać.

Bo to jest leń - ma rw, a nie chce mu się commitować :) Tak dla zasady :)