Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 2 Gru 2009, 08:51:23 CET

On Wed, Dec 02, 2009 at 08:45:37 +0100, Wojciech Błaszkowski wrote:

> Też się na to naciąłem. Czy nie można by wstawić php-session do listy
> sugerowanych ?

Osoba, która wydzieliła moduł, powinna zadbać o odpowiednie R tam, gdzie
jest to niezbędne, czyli webapps (jak phpPgAdmin już dodany, phpMyAdmin
który raczej potrzebuje, squirrelmail itp. setka innych pakietów, w tym
także eaccelerator).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>