Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 2 Gru 2009, 09:24:04 CET

Witam,

> Osoba, która wydzieliła moduł, powinna zadbać o odpowiednie R tam, gdzie
> jest to niezbędne, czyli webapps (jak phpPgAdmin już dodany, phpMyAdmin
> który raczej potrzebuje, squirrelmail itp. setka innych pakietów, w tym
> także eaccelerator).

bosz.. po grzyba w ogóle zostało to zrobione ?! Rozumiem, że rozdrobnienie
pakietów w PLD jest jednym z motywów przewodnich, ale to IMO już przesada.

-1 dla odrębnej paczki php-session.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl