Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 2 Gru 2009, 19:14:48 CET

On Wed, 2 Dec 2009 17:01:40 +0100, Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>
wrote:

> rpm nie oferuje takiego feature niestety

To jeśli ja (jako użytkownik) mogę się wypowiedzieć...
Ten ktoś kto coś takiego wymyślił powinien sobie poadministrować
jakimś serwerem. Owszem produkcyjnym. Jak mu przy upgradzie wyjdzie że
kilkaset/kilka_tysięcy stron klientów mu nie działa to szybko takie
dyrdymały mu ze łba wylecą i zamiast wymyślaniem zajmie się jakąś
pożyteczną czynnością (np. piciem piwa, ew. stawianiem takowego
administratorom z niejakim ethanakiem na miejscu pierwszym).

Jakby nie dotarło do twórcy: kretynizm pierwszej wody (ktoś to może na
język angielski przetłumaczyć coby Glen zrozumiał? Ino tak dosadnie.. i
z genealogią do pradziadka...)

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!