Aktualne PHP powinno wymagać aktualnego pcre, problem z php-eaccelerator

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 2 Gru 2009, 20:08:25 CET

On Wed, Dec 02, 2009 at 19:14:48 +0100, Bohdan R. Rau wrote:

> Ten ktoś kto coś takiego wymyślił powinien sobie poadministrować
> jakimś serwerem. Owszem produkcyjnym. Jak mu przy upgradzie wyjdzie że

To jeszcze się nie nauczyłeś, żeby bez testowej maszyny nie robić
produkcji na PLD? Ciężko mi w tym momencie nawet wymyślić jakiś istotny
dla mnie fragment systemu, który nie został zepsuty w ciągu ostatnich 4
lat, nawet w Ac po jego zamrożeniu. Niestety zbyt wiele osób obecnie
uważa, że jak im działa, to niech inni się martwią i sobie naprawiają.
Z moich znajomych, którzy kilka lat temu używali PLD, zostały
niedobitki (i całe szczęście).

BTW http://shodan.surtri.com/?q=pld

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>