Re: [TH] kde4-kde3support - konflikt na tle ikon - paczka bezużyteczna

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 4 Gru 2009, 11:38:31 CET

> Mylisz to co Ty zrobiles z testowaniem :)
Dlaczego tak twierdzisz ? Pojawiło się około roku temu nowe KDE w test, zaciągnąłem, skonfigurowałem, działało jak
działało, ale używałem. Od tego czasu nie było żadnego obsolete na crystalsvg, więc paczka była zainstalowana do tej
pory i w niczym nie przeszkadzała... Uważasz że powinienem ręcznie co upgrade sprawdzać każdą paczkę kde4-* czy
przypadkiem nie jest przestarzała ?
$ rpm -qa | grep -e "^kde4-.*" | wc -l
116
--