Re: [TH] kde4-kde3support - konflikt na tle ikon - paczka bezużyteczna

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 4 Gru 2009, 21:38:59 CET

W dniu 4 grudnia 2009 11:38 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> Dlaczego tak twierdzisz ? Pojawiło się około roku temu nowe KDE w test, zaciągnąłem, skonfigurowałem, działało jak
> działało, ale używałem. Od tego czasu nie było żadnego obsolete na crystalsvg,
więc paczka była zainstalowana do tej
> pory i w niczym nie przeszkadzała...

Nie rozumiem dlaczego miałoby się znaleźć gdzieś Obsoletes: na ikony
które ani w th-ready ani w th-main nigdy nie wystąpiły. Chciałeś
używać th-test, to radź sobie z takimi problemami sam - bo jest i
będzie na pewno więcej podobnych przypadków gdzie autorzy naglę sobie
zdecydują, że rezygnują z czegoś.