[Th-test] hal-0.5.14 i montowanie pendrive (KDE 3)

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 5 Gru 2009, 11:19:42 CET

Update był niedawno. Dzisiaj próbuję odpalić pendrive (jak na złość, bardzo
mi się z tym spieszy) a tutaj zamiast poprawnej pracy mam okienko z
następującym komunikatem: "IsCallerPrivileged() failed". I Q-pa. Ręcznie
się bez problemu podmontował, ale zdarzenie sprowokowało mnie do śledztwa.
Na pierwszy rzut poszedł hal i... jest dziwnie. Jeśli zrobię restart
haldaemon, to wszystko zaczyna działać. Ale tylko do restartu systemu, bo
potem znów jest do kitu.

Zrobiłem downgrade do wersji 0.5.13 (hal, hal-libs) i tutaj jest OK.

Czy ktoś mógłby to sprawdzić u siebie?